Verbeter je administratie met WhiteVision

0
501

Administratie is voor veel mensen niet een woord dat enthousiasme oproept. Maar tegelijkertijd wordt vaak niet ontkent hoe belangrijk het is om de administratie op orde te houden. Nu is de administratie van een huishouden soms al een puzzel, laat staan de administratie van een bedrijf. In deze blog zal het dan ook vooral daar over gaan. Er komt vaak een hoop kijken bij het op orde houden van de administratie. Altijd is er wel iets te verbeteren, aan te passen of bij te werken. Juist dit is ook de uitdaging die het op orde houden van de administratie ook leuk kan maken. Met WhiteVision kan je gelukkig al een heel eind komen. Het systeem kan je helpen om de administratie beter te verwerken en daardoor ook om uiteindelijk veel meer overzicht te hebben. Hier kun je lezen hoe het werkt!

Geautomatiseerd

Wat WhiteVision vooral mogelijk maakt voor de administratie van je bedrijf, is dat het voor een groot deel wordt geautomatiseerd. Een terugkerend probleem in de administratie zijn vaak menselijke fouten. Het verwerken van documenten bestaat grotendeels uit het overtypen van informatie of het archiveren van de juiste documenten naar de juiste plekken. Omdat dit allemaal handmatig gebeurd is de kans op fouten ook relatief groot. Het proces automatiseren scheelt veel werk en verbetert vrijwel altijd jouw administratie. Er is veel meer overzicht omdat een hoop stappen in het verwerkingsproces worden gedaan door OCR software, en over het algemeen maakt een kwalitatief goede OCR software een stuk minder fouten als het gaat over administratie. Het maakt het voor werknemers ook een stuk aangenamer om te werken met een systeem dat zelf al veel werk verricht.

Scan en herken software

Een van de grootste voordelen van whitevision.nl is dat je gebruik maakt van een scan en herken software. Dat betekent dat de computer de nodige documenten zelf kan scannen, herkennen en vervolgens kan ordenen op de juiste manier. Dit zijn vaak onderdelen van het proces waar de meeste fouten gemaakt worden dus het bijwerken van de administratie wordt een stuk makkelijker en efficiënter met deze tool.

Regelherkenning

Ook regelherkenning biedt uitkomsten voor je administratie. Het systeem is in staat om regels te herkennen en daardoor is het een stuk makkelijker om documenten zoals facturen te organiseren. Het uitsplitsen van kostenfacturen, de btw per regel herberekenen en inkoopfacturen met veel regels verwerken: zulke terugkerende handelingen kosten veel tijd en inspanning. Met de regelherkenning-functie geschieden zij volledig automatisch.